Jaarcijfers
Op deze pagina vindt u onze zorg uitgedrukt in cijfers. Van aantal behandelingen tot het tevredenheidscijfers van onze cliënten.
Hieronder vindt u de factsheets van de afgelopen jaren:
factsheet 2021
factsheet 2020
factsheet 2019
factsheet 2018
factsheet 2017
factsheet 2016
factsheet 2015
Cliëntervaringen en CQ-index
Bij het einde van elke behandeling meten we ook met een vragenlijst hoe u, de cliënt, de behandeling hebt ervaren. Deze vragenlijst heet de CQ-index. De gemiddelde resultaten (schaalscores en een rapportcijfer) van deze vragenlijst geeft ons veel waardevolle informatie waarmee we onze processen en daarmee onze zorg nog meer kunnen verbeteren.
Kwartaalcijfers 2022
Quotes van clienten:
"Het behouden Huys is voor mensen met klachten na kanker een uitstekende organisatie."
"Ben heel goed geholpen en kan nu weer op eigen benen staan."
"Ik ben blij dat ik de keuze gemaakt heb om contact te zoeken met Het Behouden Huys."
"Ik heb er mensen mogen treffen met, voor mijn gevoel, passie voor hun werk. Het is voor mij een plek geweest waar ik rust, veiligheid en voeding vond. Bedankt hiervoor!"
2021
Onze scores:
Bejegening (1-5): 4,9
Samen beslissen (1-5): 4,7
Uitvoering behandeling (1-5): 4,7
Informatie behandeling (1-5) 4,7
Gemiddeld rapportcijfer (0-10): 8,8
Op de meeste schalen is de waardering gelijk gebleven ten opzicht van 2012. Een kleine daling is te zien bij uitvoering- en informatie behandeling. Dit heeft te maken met de lange wachttijd van de afgelopen maanden. We doen onze uiterste best om de wachttijd te verkorten en bieden een online programma binnen de wachttijd. Voor volgend jaar willen we er voor zorgen dat nog meer clienten zich uitspreken over onze kwaliteit door het invullen van de CQI.
Geef uw feedback
Heeft u op- of aanmerkingen op de behandeling of uw behandelaar? Schroom niet om deze ook al tijdens de behandeling te delen; in een gesprek of per e-mail. Als we weten wat u niet of juist wel prettig vindt, kunnen wij uw behandeling hierbij beter laten aansluiten.
Daarnaast stellen wij het op prijs als u een beoordeling achterlaat op Zorgkaart Nederland. Natuurlijk is het fijn als mensen positief zijn, maar kritische feedback is ook welkom, zodat wij onze zorg kunnen verbeteren. Heeft u een klacht? Bekijk dan hier wat u kunt doen.