Jaarcijfers

Op deze pagina vindt u onze zorg uitgedrukt in cijfers. Van aantal behandelingen tot het tevredenheidscijfers van onze cliënten. 

Hieronder vindt u de factsheets van de afgelopen jaren:




 

factsheet 2021
factsheet 2020
factsheet 2019
factsheet 2018
factsheet 2017
factsheet 2016
factsheet 2015


Cliëntervaringen en CQ-index

Bij het einde van elke behandeling meten we ook met een vragenlijst hoe u, de cliënt, de behandeling hebt ervaren. Deze vragenlijst heet de CQ-index. De gemiddelde resultaten (schaalscores en een rapportcijfer) van deze vragenlijst geeft ons veel waardevolle informatie waarmee we onze processen en daarmee onze zorg nog meer kunnen verbeteren. 

Eerste kwartaal 2022

Onze scores (vragenlijst 31 keer ingevuld):

Bejegening (1-5): 4,9

Samen beslissen (1-5): 4,7

Uitvoering behandeling (1-5): 4,6

Informatie behandeling (1-5): 4,4

Gemiddeld rapportcijfer (0-10): 8,7

 

Quotes van clienten:

"Het behouden Huys is voor mensen met klachten na kanker een uitstekende organisatie."

"Ben heel goed geholpen en kan nu weer op eigen benen staan."

"Ik ben blij dat ik de keuze gemaakt heb om contact te zoeken met Het Behouden Huys."

"Ik heb er mensen mogen treffen met, voor mijn gevoel, passie voor hun werk. Het is voor mij een plek geweest waar ik rust, veiligheid en voeding vond. Bedankt hiervoor!"

 

2021

Onze scores:

Bejegening (1-5): 4,9

Samen beslissen (1-5): 4,7

Uitvoering behandeling (1-5): 4,7

Informatie behandeling (1-5) 4,7

Gemiddeld rapportcijfer (0-10): 8,8

Gezien op nagenoeg alle schalen een verbetering te zien is ten opzichte van 2020, zijn we tevreden over de resultaten van de CQI. Ondanks de bijzondere kenmerken van het afgelopen jaar, met alle noodgedwongen veranderingen in behandelingen vanwege de coronamaatregen, is het ons gelukt om onze kwaliteit van zorg te waarborgen.  

Voor volgend jaar willen we er voor zorgen dat nog meer clienten zich uitspreken over onze kwaliteit door het invullen van de CQI. 


Geef uw feedback

Heeft u op- of aanmerkingen op de behandeling of uw behandelaar? Schroom niet om deze ook al tijdens de behandeling te delen; in een gesprek of per e-mail. Als we weten wat u niet of juist wel prettig vindt, kunnen wij uw behandeling hierbij beter laten aansluiten. 

​Daarnaast stellen wij het op prijs als u een beoordeling achterlaat op Zorgkaart Nederland. Natuurlijk is het fijn als mensen positief zijn, maar kritische feedback is ook welkom, zodat wij onze zorg kunnen verbeteren. Heeft u een klacht? Bekijk dan hier wat u kunt doen.