Jaarcijfers

Op deze pagina vindt u onze zorg uitgedrukt in cijfers. Van aantal behandelingen tot het tevredenheidscijfers van onze cliënten. 

Hieronder vindt u de factsheets van de afgelopen jaren:




 

factsheet 2021
factsheet 2020
factsheet 2019
factsheet 2018
factsheet 2017
factsheet 2016
factsheet 2015


CQ-index

Bij het einde van elke behandeling meten we ook met een vragenlijst hoe u, de cliënt, de behandeling hebt ervaren. Deze vragenlijst heet de CQ-index. De gemiddelde resultaten (schaalscores en een rapportcijfer) van deze vragenlijst geeft ons veel waardevolle informatie om onze processen te verbeteren. 


Cliëntervaringen 2021

Onze scores:

Bejegening (1-5): 4,9

Samen beslissen (1-5): 4,7

Uitvoering behandeling (1-5): 4,7

Informatie behandeling (1-5) 4,7

Rapportcijfer (0-10): 8,8

Gezien op nagenoeg alle schalen een verbetering te zien is ten opzichte van 2022, zijn we tevreden over de resultaten van de CQI. Ondanks de bijzondere kenmerken van het afgelopen jaar, met alle noodgedwongen veranderingen in behandelingen vanwege de coronamaatregen, is het ons gelukt om onze kwaliteit van zorg te waarborgen.  

Voor volgend jaar willen we er voor zorgen dat nog meer clienten zich uitspreken over onze kwaliteit door het invullen van de CQI. 


Geef uw feedback

Heeft u op- of aanmerkingen op de behandeling of uw behandelaar? Schroom niet om deze ook al tijdens de behandeling te delen; in een gesprek of per e-mail. Als we weten wat u niet of juist wel prettig vindt, kunnen wij uw behandeling hierbij beter laten aansluiten. 

​Daarnaast stellen wij het op prijs als u een beoordeling achterlaat op Zorgkaart Nederland. Natuurlijk is het fijn als mensen positief zijn, maar kritische feedback is ook welkom, zodat wij onze zorg kunnen verbeteren. Heeft u een klacht? Bekijk dan hier wat u kunt doen.